October 8, 2010

*terbeli la pulak...


mlm tadi hubby ajak ke jusco mahkota, nak makan sandwich kat subway. sampai kat sana cam biasa jalan2 pusing2 kedai dulu. nampak kedai jam ni, saja2lah masuk kunun nak look see look see. aku nampak ada satu jam DKNY ni sangat unik talinya, yet simple and sweet. sudah suruh itu salesman angkat keluar dari display cabinet dan terus pakaikan kat tangan wa. fullamak! sungguhlah comel dan cute sekali!

cemana ni, sudah jatuh cintan instant tu gak. harganya kurang sikit RM400. dalam hati aku berkira2, apa salahnya belanja untuk diri sendiri sekali sekala...bukan mahal sangat pun. selalu aku melebih memikirkan keperluan utk keluarga sahaja. biarlah sekali sekala ini aku memikirkan untuk pamper diriku pulak. hehe! baik punyer alasan! jadikk! hubby lak offer bagi RM100 bila dia tengok aku benar2 nak jam comel tu! bertambahlah jadik! hehe, so today i have a new wrist watch!

No comments: