December 11, 2009

*Azam

Lately ni aku rasa macam nak sangat2 buat keje sendiri jer...aku rasa dah penat sangat dah buat rutin pegi balik merentas jem setiap hari. Tapi masalahnya kalau tetiba aku wat tawakal dan terjun jer ke bidang perniagaan, tetiba tak menjadi...cemana nak survive nanti? sungguh aku rasa dah cukup lama aku bekerja makan gaji ni, nak juga rasa bekerja sendiri...apa yg aku nampak skng ni ialah membuka perniagaan permulaan secara kecil2an.... tapi boleh menjadi dan berhasil ker?

mengikut perkiraanku, habis jer pembelajaran anak2ku nanti bolehlah aku memikirkan tentang perkara ini secara serius... ada lebih kurang 3 tahun lagi. So bolehlah aku target untuk bekerja sehingga tahun 2012. InsyaAllah 2013 adalah lembaran baru... itulah azam ku.

Aku harus mula membuat perancangan.

No comments: