July 30, 2010

*Kenduri Rumah Mak

esok 31 July mak buat kenduri di kampung. Mak biasanya akan buat kenduri arwah sebelum menyambut bulan Ramadhan. Aku sekeluarga akan balik kampung malam ni. Semalam petang balik dari pejabat aku dah terus ke workshop dan tukar 2 tayar belakang kereta. Bulan lepas aku dah tukar tayar depan. Rasa best sikit nak travel sebab sekarang keempat2 tayar dah baru, kecuali tayar spare. dan hmmmm....road tax masih belum kutampal dicermin kereta.

Dah order kuih dari Linda lama dulu utk bawak balik ke rumah mak, dia kata InsyaAllah sebelum maghrib boleh siap kukus! harap2 highway pun tak jem dan perjalanan akan lancar.

petang tadi aku ke pejabat owner di plant KLCC to discuss about work, dan to collect some P&C documents. Masa nak balik, ujan renyai2. mamat yg meeting ngan aku ni tolong aku carry kotak document ke kereta. Kete tak leh bukak pulak, sensor tak hidup! cuba2 tak jadi! adoiii..!! member tu suggest aku g tukar bateri kat Wisma Sentral depan office dia. nasib baik menjadi lepas tukar bateri! bayangkan kalau aku dalam perjalanan ke kampung dan berhenti di mana2 R&R memalam nanti, and bila nak balik tak leh buka pintu kete! ishhhk! ishhhkk! ishkkkkk!!
nasib baik betul, syukur kepada Allah!

No comments: