October 13, 2009

*Teringat

dua tiga hari ni aku teringatkan sahabat lama, Olley...Tadi ada masa sket ingat nak kol dia, tapi cari2 no teponnya dah tak ada dlm hphone! adusss... entahlah macamana boleh terdelete agaknya? ni mesti masa aku tukar2 sim card samsung masok blberry, blberry masok samsung, pas tu bila switch balik asal, ada yg kehilangan! nombor mak sedaraku yg sorang tu pon leh ilang!! nasib baik lah kak uda ada kol, boleh lah tanya no datin tu... klu tak, menjajau gak nak g cari.

cuba2 gak cari olley kat face book... tapi jumpe olley lain... aku harap minah tu pun terasa yg aku tercari2 dia, harap2 dia ada nombor aku dan akan menghubungi aku untuk bertukar2 khabar berita. banyak kisah suka duka yg kami share bersama, tapi itulah...tak tau cemana dah nak cari dah. lepas ni, aku nak catit sume nombor dalam buku...

minggu depan ni ada beberapa jemputan rumah terbuka, tapi hati berat teringatkan mak di kampong... tengoklah gerak hati nanti, ke mana endingnya aku!

No comments: