May 18, 2011

panggilan hangit

dalam perjalanan ke tempat kerja tadi aku mendengar radio hot, dia org ni apa lagi kegemarannya kalau tak menyakat orang dengan membuat pangillan hangit! aku rasa yg aku dengar ni adalah siaran ulangan antara panggilan hangit yg best la kot! aku baru2 ni je switch ke hot fm, sebab sebelum ni aku suka dengar sinar. tapi sejak SY ni sibuk mak kawen lagi kali ke 4 ngan student ITM, aku jadi meluat pulak nak dengar Sinar lagi. itulah pasal aku beralih semula ke stesen hot.

si Faizal ni tepon sorang mamat ni yg dah menang tiket konsert double trouble wings and kata boss dia soh kawan tu menyanyikan sket lagu2 wings & search dengan penuh semangat macam wat konsert. mula2 aku dengar biasalah mamat ni macam malu2 nak nyanyi. aku ingatkan sebab dia ni mungkin type poyo kot.. suka nak g tengok konsert rock tapi dia bukan type yg melalak punya. mamat ni menyanyi humming2 la macam nyanyi untuk telinga sendiri. si Faizal ni tak puas hati, dia soh mamat ni jerit2 dengan semangat konsert tahap dewa. "Bang, saya seganlah... saya dalam train ni, sume orang dah pandang2 kat saya nie!" hahahah!! patut pun, rupanya dalam train! kesian dia! kalau aku lah memang tak sanggup bro buat benda2 cam tu!

No comments: