November 23, 2010

*Hujan2 di Office

Ya Allah, sungguhlah sejuk beku teramat di opis ku hari ni. terketar2 aku dok depan computer. lubang aircond tu betol2 atas kepalaku, dah lost count berapa kali aku buat lawatan ke bilik kecik. kali ni ujan lebat paling lama aku penah tengok kat luar tingkap nu..dari pukul 2.00 petang and boleh maintain steady sampai kol 4.30! aku takut kalau2 air naik di atas jalanraya dek curahan hujan yang sungguh consistent tu.

Punyalah sejuk hingga beberapa kesilapan bodoh ku lakukan semasa membuat list Tender Committee yg baru je aku submit tadi. (yaa, I can blame it on the crazy cold temperature - itulah nasib baik aku ni dilahirkan oleh mak aku kat mesia, bukan di Negara empat musim)
Ada sorang umat ni sudah reply to my TC list dengan message nya : nama saya ialah : khairuddin bin din. sekian, khairuddin bin din.
bila aku semak semula, yg kutulis ialah : khairuddin din bin. mintak maaf. sekejap kemudian ada satu lagi e-mail masuk. message: tolong semak post en hussin abu, betul ke dia sales engineer? saya pasti tak ada sales engineer dlm department ni. MasyaAllah… dia Senior Engineer, cemana aku boleh jadikan dia sales engineer? apologize lagi.

ahhhh… bodoh2 jer kesilapan yg berlaku ni. menjejaskan kredebiliti aku jer! ceh!! heheh!!!

ku lihat ke luar jendela… hujan dan semakin reda. Syukur Alhamdulillah. InsyaAllah by the time aku kuar opis dah tak perlu membawa payung lagi. Dan semoga aku boleh pulang dan sampai ke rumah dengan selamatnya. Aminnn.

No comments: