December 1, 2010

*Kolagen

lately ini kalau ke farmasi aku nampak banyak sangat produk kolagen jenama itu ini in the market. buatan dalam dan luar negeri, dengan various price range. zaman fauziah ahmad daud dulu, produk ala2 kolagen jenama imedeen sangatlah terkenal. pada masa tu hanya orang2 kaya jer yg boleh beli produk tu. tapi, sekarang ni macam-macam adaaa..... dan paling takut yg fake pun melambak!

Aku mula2 terasa nak cuba kolagen setelah membaca promosi dari blog mazidul... lagipun kita ni stimate nyer species... so 29.90 sekotak utk stok seminggu tu serasilah ngan wallet kalau nak wat percubaan kan. dan yang paling penting aku boleh layan "periasanya", and kalau rasanya "yekkkk" taklah rasa membazir sangat. so aku pun cubalah membeli itu kolagen on line... hmmm! alhamdulillah boleh telan, dan aku rasa adalah manfaat seperti yang dinyatakan dalam iklan tu. so sukalah, dan nak terus consume. Aku telah mendapat bekalan dengan harga yang lebih compatible dengan belian online untuk stok sebulan.

Hubby pun tak nak kalah, dia pun layan gak kolagen ni, tapi dia beli yg mahal sket dari jenama aku! hahaha!!

No comments: