December 17, 2010

*tak best....

Thanks God It’s Friday! Aku rasa hampir semua orang yg bekeja yg aku kenal sangat suka pada hari Jumaat! hehe!! Aku ada meeting after Friday Prayer kat KLCC, and right after that I straight away went to visit my son kat Pantai Cheras.

Dia dah makan ; breakfast roti jer, and lunch tak best katanya! mmg tak sedap pun! sebab makanan yg ku tapau dari cafeteria sepital, ish! ish! ish! sungguh tak menyelerakan dan mahal! nasi separoh ngan ayam and sayur cost me RM7.80! cekik darah tak tu namanya? Anakku desak suruh aku jumpa Doc and soh release dia that very day! eh! macamana aku buat? ku tanya lah jugak ngan misi kat luar tu boleh ke discharge that day. tak boleh kak, katanya. Doc nak observe for another day. So I told my son, that he got to stay there for another night and I believe he would be discharged the next day.

True enough, lebih kurang kol 1130 mlm tu Annakku msg kata nurse dah soh dia sign surat for discharge the next day. My plan esok pagi aku nak bawak nasi lemak ke sepital bagi dia makan sebab mesti tak kenyang makan roti jer for breakfast!

No comments: