April 13, 2011

i m gay i m ko?

satu ketika dulu sekitar tahun 2009 terbentang di dada2 akhbar tentang cerita berkenaan seorang lelaki lembut warga Malaysia, Melayu, Islam, berkahwin dengan warga British. pada waktu itu, kelihatan di akhbar itu mamat ni dengan control ayunya tersenyum memakai gaun pengantin di hari perkahwinannya ngan mat saleh tersebut.

nasi lemak buah bidara, sayang selasih hamba lurutkan
buang emak buang saudara , kerana kasih hamba turutkan

hari ini terbaca lagi kisah pasangan ini di akhbar the Star mengatakan pasangan ini telah berpisah dan dalam proses "perceraian". mamat ini mengatakan "suaminya" tidak melayannya dengan wajar dan tidak menghiraukannya.

manusia ni sama sahaja. lelaki kawen ngan pompuan ke, apatah lagi lelaki kawen ngan lelaki, sume mesti ada masalah. ada ketika bahagia ada ketika merana. lelaki kawen ngan pompuan adalah fitrah dan amalan manusia sihat akal fikirannya. tapi bila lelaki kawen ngan lelaki ni memang nampak sangat lantang menentang hukum Allah, so bila korang ada problem nak mengadu kat sape? keluaga telah kau buang, tuhan telah kau singkirkan dari hati, kaum kerabat juga menjauhkan diri. sanggup ker biarkan diri hanyut tak menentu?

semoga mamat ni akan tersedar dari dunia khayalannya dan kembali ke alam nyata serta redha menerima kenyataan dan hakikat kejadian dirinya yg sebenar.

No comments: